مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:302023-12-23ورزشي

نظرجالب ستاره آلمانی درباره قهرمان این فصل لیگ قهرمانان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، موسیالا از زمان حضورش در بایرن مونیخ توانسته به ستاره این تیم تبدیل شود و خیلی زود نامش را در میان بزرگان فوتبال اروپا مطرح کند.

- جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که رئال مادرید و منچسترسیتی مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، موسیالا از زمان حضورش در بایرن مونیخ توانسته به ستاره این تیم تبدیل شود و خیلی زود نامش را در میان بزرگان فوتبال اروپا مطرح کند.

  این بازیکن که امسال پس از جود بلینگام در جایگاه دوم رده بندی جایزه کوپا که به بهترین بازیکن زیر 21 سال اهدا می شود قرار گرفت، مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته، اما بایرن به هیچ وجه حاضر نیست او را از دست بدهد.

  این ستاره آلمانی رویا های بلندپروازانه ای دارد و امیدوار است که بتواند با پیراهن بایرن مونیخ به تمامی افتخارات و قهرمانی های ممکن دست پیدا کند و شاید پس از آن به فکر جدایی از این باشگاه باشد.

  موسیالا در گفتگو با ماکسیمیلین کوخ، یکی از خبرنگاران آلمانی، در پاسخ به این سوال که از نظر او امسال چه تیم هایی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند پاسخ داد: رئال مادرید و منچسترسیتی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرجالب ستاره آلمانی درباره قهرمان این فصل لیگ قهرمانان

نظرجالب ستاره آلمانی درباره قهرمان این فصل لیگ قهرمانان