مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:252024-01-17سياسي

رضایت خانواده های شهدا از عملیات موشکی سپاه علیه تروریست ها


رییس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه ملت ایران چشم انتظار تداوم انتقام سخت از تروریست ها و عوامل شرارت در منطقه هستند، افزود: عملیات موشکی سپاه در عراق و سوریه رضایت خانواده های شهدا را در پی داشته است.

- ایسنا/گلستان رییس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه ملت ایران چشم انتظار تداوم انتقام سخت از تروریست ها و عوامل شرارت در منطقه هستند، افزود: عملیات موشکی سپاه در عراق و سوریه رضایت خانواده های شهدا را در پی داشته است.

عیسی مهری در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک برای انتقام سخت و انجام موفقیت آمیز عملیات غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل تجمع تروریست ها در سوریه و عراق، اظهار کرد: این عملیات سبب خوشحالی محور مقاومت و امت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران سرافراز شد.

وی با بیان اینکه این عملیات ها جرثومه های فساد، ترور و شرارت متعلق به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی که در راس آنها آمریکا و انگلیس قرار دارد را در کشورهای مذکور یا خاک یکسان کرد، ادامه داد: آنچه ملت ایران می خواهند تداوم این عملیات ها با هدف انتقام گیری از عاملان ترور و شرارت است.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه نباید اجازه بدهیم خون شهدای حادثه تروریستی کرمان و دیگر جنایت های مستکبران در خاک میهن بی پاسخ بماند، افزود: قطعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت خانواده های شهدا از عملیات موشکی سپاه علیه تروریست ها

رضایت خانواده های شهدا از عملیات موشکی سپاه علیه تروریست ها