مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:452023-12-31سياسي

دسته گل جدید میراث فرهنگی؛ ساخت کلیپ های هنجارشکنانه در حوزه علمیه سابق بهبهان


روزهای گذشته موزیک ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در محل مدرسه علمیه سابق بهبهان پر شده بود موضوعی که موجب اعتراض طلاب حوزه علمیه و واکنش منفی متدینین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، روزهای گذشته موزیک ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در محل مدرسه علمیه سابق بهبهان پر شده بود موضوعی که موجب اعتراض طلاب حوزه علمیه و واکنش منفی متدینین شد.

واگذاری این اثر تاریخی، دینی و مذهبی توسط میراث فرهنگی خوزستان به بخش خصوصی برای تبدیل شدن به مرکزی برای بومگردی، رستوران داری و پر کردن کلیپهای هنجارشکنانه جای سوال و ورود دستگاه های نظارتی را دارد.

حجت السلام سید محمد علی بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان به استفاده نامناسب و خلاف شئونات از مدرسه علمیه سابق شهرستان بهبهان(قلعه مدرسه) واکنش نشان داد و خواستار اصلاح امر و واگذاری بنای شریف این مدرسه به حوزه علمیه خوزستان شد.

در بخش از پیام وی آمده است:خبر استفاده نامناسب و خلاف شئونات از مدرسه علمیه ای که با هزینه های بیت المال اسلامی ساخته شده و سالیان طولانی محل تدریس، تحصیل و تبلیغ معارف الهی، علوم اهل بیت(ع) و قرآن کریم بوده، موجب تکدر و رنجش خاطر علماء و عموم مومنین در شهرستان دارالمومنین بهبهان و استان عالم خیز و مجتهد پرور خوزستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته گل جدید میراث فرهنگی؛ ساخت کلیپ های هنجارشکنانه در حوزه علمیه سابق بهبهان

دسته گل جدید میراث فرهنگی؛ ساخت کلیپ های هنجارشکنانه در حوزه علمیه سابق بهبهان