مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:002024-01-06سياسي

وقتی شهادت برای زنان آرزوی محال نیست


بخش قابل توجهی از شهدای انفجار هفته گذشته کرمان، زنان و دختران بودند.

این در حالیست که تنها 3 درصد شهدای ما در دوران دفاع مقدس از بانوان بودند و شهادت برای بانوانی که دغدغه مبارزه علیه ظلم داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، شاید بتوان آشناترین نام ها از شهدای حادثه تروریستی کرمان را فائزه رحیمی، معصومه بدرآبادی و ریحانه سلطانی نژاد دخترک خردسال کاپشن صورتی با گوشواره های قلبی دانست.

دخترانی که جنسیت، سن و تیپ هر یک از آن ها خط بطلانی می کشد بر تمام کلیشه هایی که یکی را لایق شهادت می داند و دیگری را نه.

  معصومه بدرآبادی و مادرش زینب رحمت آبادی از شهدای حادثه تروریستی کرمان هفته گذشته همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی انفجاری تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد، جمعی از هم وطنانمان به شهادت رسیدند که بخش قابل توجهی از آن ها زنان و دختران بودند.

این در حالیست که تنها 3 درصد شهدای ما در دوران دفاع مقدس از بانوان بودند و شهادت برای بانوانی که دغدغه مبارزه علیه ظلم داشتند، مانند آرزویی دست نیافتنی بود.

  فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی کرمان اما حالا در میان 91 شهید هفته گذشته نام بانوان و دختران است که جلب توجه می کند؛ بانوان و دخترانی که شاید هیچ کس تصور نمی کرد چنین پایان زیبایی منتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی شهادت برای زنان آرزوی محال نیست

وقتی شهادت برای زنان آرزوی محال نیست