مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 18:052024-01-16سياسي

نقش طوفان الاقصی در ضربه به اقتصاد رژیم صهیونیستی


در نخستین نشست از سلسله نشست های گفتمان گام دوم انقلاب، مدیر کانون بینش اهل بیت رفسنجان از نقش طوفان الاقصی در اقتصاد رژیم غاصب صهیونیستی سخن گفت.

- ایسنا/کرمان در نخستین نشست از سلسله نشست های گفتمان گام دوم انقلاب، مدیر کانون بینش اهل بیت رفسنجان از نقش طوفان الاقصی در اقتصاد رژیم غاصب صهیونیستی سخن گفت.

روح الله بهرامشاهی 26 دی ماه در نخستین نشست از سلسله نشست های گفتمان گام دوم انقلاب در راستای جهاد تبین و جنگ روایت ها اظهار کرد: کشور مظلوم فلسطین بیش از 100 روز مورد آماج حملات قرار دارد و انواع و اقسام بمب ها در این وسعت کوچک فرو ریخت که در تاریخ کم سابقه است.

مدیر کانون بینش اهل بیت(علیهم السلام) رفسنجان بیان کرد: انقلاب اسلامی باعث شد امید در دل جوامعی که مورد ظلم و ستم هستند زنده شود و شیوه پیروزی مظلوم بر ظالم آموزش داده شد.

بهرامشاهی اظهار کرد: با طوفان الاقصی، جنگ پیش دستانه و غافلگیری دشمن، دور ماندن شهرهای اسراییل از جنگ، سریع و کوتاه بودن جنگ و فرسایشی شدن آن که سه اصل راهبردی بنیان گذار رژیم صهیونسیتی (بن گورین) بود، کاملا زیر سوال رفت.

وی با بیان اینکه جنگ اسراییل روزانه بیش از 260 میلیون دلار به اقتصاد این کشور ضربه وارد می کند، تاکید کرد: استفاده نکردن از محصولات اسراییلی یکی از راهکارهای مبارزه است چرا که چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش طوفان الاقصی در ضربه به اقتصاد رژیم صهیونیستی

نقش طوفان الاقصی در ضربه به اقتصاد رژیم صهیونیستی