مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:352023-12-27سياسي

تشییع شهید گمنام در بندر امام خمینی(ره)


پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، در بندر امام خمینی(ره) تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع)، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در بندر امام خمینی(ره) تشییع شد.

این برنامه امروز چهارشنبه ششم دی ماه سال 1402 در دیار شهید مصطفی عسکری و شهید جلیل عباسی برگزار شد و مردم استان خوزستان و اهالی بندر امام خمینی(ره) با این لاله بی نشان وداع کردند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام از میدان پتروشمی خوزستان در بندر امام خمینی(ره) تشییع شد و اهالی بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، شهر شهید چمران، شهرک شهید مدنی، شهرک شهید رجایی و شهرک بعثت این لاله بی پلاک را تا دروازه های بهشت بدرقه کردند.

مردم استان خوزستان پیکر پاک این لاله بی نشان را با ذکرهای الله اکبر، لااله الاالله و یا حسین بر دستان خود تشییع کردند و او را چون نگینی دربرگرفتند.

جمعی از جوانان بندر امام خمینی(ره) و بندر ماهشهر نیز در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند و یاد این لاله بی نشان را گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع شهید گمنام در بندر امام خمینی(ره)

تشییع شهید گمنام در بندر امام خمینی(ره)