مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:352024-01-13سياسي

ساوه جزو پنج شهر دارای تنش آبی کشور/19 چاه جدید حفر می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: اجرای خط انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری بطول 30 کیلومتر از مسیر ساوه به آوه در دستور کار است.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: اجرای خط انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری بطول 30 کیلومتر از مسیر ساوه به آوه در دستور کار است.

علی اکبر اسدی عصر روز گذشته جمعه 22 دیماه در جلسه شورای حفاظت آب شهرستان ساوه که در سد الغدیر تشکیل شد با بیان اینکه ساوه در زمره پنج شهر دارای تنش آبی در کشور قرار گرفته است، اظهار کرد: بهبود شرایط آبی و تامین نیاز این شهرستان منوط به بارش های فراتر از نرمال است.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای شرایط بحرانی تامین آب به ویژه در فصل تابستان گفت: این جلسه به منظور بررسی راهکارهای لازم در راستای جلوگیری از بحرانی شدن شرایط تامین آب شهروندان این شهر برای مصارف شرب تشکیل شده است.

وی در ادامه برنامه ریزی برای حفر چاه های جدید جهت جلوگیری از بحرانی شدن تامین آب و بهره مندی از ظرفیت چاه های دستگاه های اجرایی را از جمله راهکارهای تامین آب شرب برای ساوه دانست و گفت: منابع مورد نیاز مالی برای اجرای این طرح کوتاه مدت در قالب حفر چاه جدید 12 میلیارد تومان است که از طریق منابع مالی استانی تخصیص خواهد یافت و باید از منابع ملی نیز اختصاص یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه جزو پنج شهر دارای تنش آبی کشور/19 چاه جدید حفر می شود

ساوه جزو پنج شهر دارای تنش آبی کشور/19 چاه جدید حفر می شود