مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 07:052024-01-18سياسي

تشکیل کارگروه مشترک ایران و چین در مبارزه با تروریسم


فرمانده کل انتظامی با تأکید بر توسعه تعامل با کشور چین در حوزه مبارزه با جرایم سازمان یافته و قاچاق موادمخدر، گفت: تحولات نظام بین الملل، توسعه همکاری دو کشور را بیشتر از گذشته نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار احمدرضا رادان، در دیدار با وانگ شیایو هانگ عضو شورای دولتی و وزیر امنیت عمومی جمهوری خلق چین، افزود: اراده رهبران دو کشور برای توسعه روابط استراتژیک مشخص و معین است و بنده به عنوان فرمانده کل انتظامی انتظار دارم سرعت روابط بین دو کشور در حوزه امنیتی و انتظامی نیز ارتقا یابد، تا بتوانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی ادامه داد: در همین راستا به کشور چین سفر کرده ایم چراکه تحولات نظام بین الملل، توسعه همکاری دو کشور را بیشتر از گذشته نشان می دهد؛ این تحولات در همه حوزه های نظامی، اقتصادی و سیاسی است.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به این که برای همه روشن است ایران، چین و روسیه عوامل مؤثر در شکست تک قطبی آمریکا بوده اند، عنوان داشت: از همین رو، آمریکایی ها از من و شما بسیار ناراحت هستند و شیطنت های آنان در این مسیر طبیعی است؛ من معتقدم آمریکا در دشمنی با چین هم به جایی نرسیده پس در نتیجه، من و شما و دوستان شما، دوستان روزهای سخت خودمان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مشترک ایران و چین در مبارزه با تروریسم

تشکیل کارگروه مشترک ایران و چین در مبارزه با تروریسم