موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:202024-01-10ورزشي

پرسپولیس با لیست خرید یحیی پیش می رود!


با وجود اینکه پرسپولیس در حال حاضر سرمربی ندارد اما مدیران این باشگاه پیگیر جذب بازیکنان جدید هستند اما نکته جالب اینجاست که آنها طق لیست یحیی گل محمدی برای تیم شان بازیکن جذب می کنند آن هم در شرایطی که این مربی از سمتش استعفا داده است.

- با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز موفق نشده موافقت برانکو را برای جانشینی یحیی گل محمدی جلب کند اما اقداماتش برای جذب بازیکن را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازورزش سه، با وجود اینکه پرسپولیس در حال حاضر سرمربی ندارد اما مدیران این باشگاه پیگیر جذب بازیکنان جدید هستند اما نکته جالب اینجاست که آنها طق لیست یحیی گل محمدی برای تیم شان بازیکن جذب می کنند آن هم در شرایطی که این مربی از سمتش استعفا داده است.

دلبری عضو هیات مدیره پرسپولیس در آخرین مصاحبه اش تاکید کرده: آقای گل محمدی همچنان برای ما مورد احترام است و همزمان در حال جذب بازیکنانی هستیم که ایشان معرفی کرده اند.

سوال اینجاست که اگر قرار است سرمربی جدید بیاید و لیست تیم برای نیم فصل دوم بسته شود و سپس سرمربی جدید بازیکنان دیگری بخواهد تکلیف چیست و مدیران باشگاه چه خواهند کرد؟ البته همین حالا لیست بزرگسال پرسپولیس تکمیل است و ابتدا باید بازیکنانی از لیست خارج شوند تا مهره جدیدی جای آنها جانشین شود که فعلا در این خصوص اقدامی صورت نگرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس با لیست خرید یحیی پیش می رود!

پرسپولیس با لیست خرید یحیی پیش می رود!