مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:102023-12-22فرهنگي

اعلام نامزدهای اولیه اسکار بین المللی / نماینده ایران حذف شد


سینمای ایران امسال فیلم «نگهبان شب» ساخته رضا میرکریمی را به عنوان نماینده رسمی خود معرفی کرد که نتوانست به فهرست اولیه جایزه بهترین فیلم بین المللی راه یابد.

- سینمای ایران امسال فیلم نگهبان شب ساخته رضا میرکریمی را به عنوان نماینده رسمی خود معرفی کرد که نتوانست به فهرست اولیه جایزه بهترین فیلم بین المللی راه یابد.

  آکادمی علوم و هنرهای سینمایی فهرست اولیه نامزدهای چند شاخه از جمله بهترین فیلم بلند بین المللی، مستند بلند و انیمیشن کوتاه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی فهرست نامزدهای اولیه جایزه بهترین فیلم بلند بین المللی اسکار 2024 را اعلام کرد که شامل آمریکاتسی از ارمنستان، راهب و اسلحه از بوتان، سرزمین موعود از دانمارک، برگ های افتاده از فنلاند، طعم چیزها از فرانسه، اتاق معلمان از آلمان، سرزمین خدا از ایسلند، من کاپیتان از ایتالیا، روزهای کامل از ژاپن، توتم از مکزیک، مادر همه دروغ ها از مراکش، انجمن برف از اسپانیا، چهار دختر از تونس، 20 روز در ماریوپل از اوکراین و منطقه مورد علاقه از انگلستان می شود.

  سینمای ایران امسال فیلم نگهبان شب ساخته رضا میرکریمی را به عنوان نماینده رسمی خود معرفی کرد که نتوانست به فهرست اولیه جایزه بهترین فیلم بین المللی راه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نامزدهای اولیه اسکار بین المللی / نماینده ایران حذف شد

اعلام نامزدهای اولیه اسکار بین المللی / نماینده ایران حذف شد