مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:102024-01-09حوادث

یخ زدگی و لغزندگی در محور های کوهستانی و گردنه های استان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راه استان سمنان درباره آخرین وضعیت راه های استان سمنان بیان کرد: به واسطه بارش روز های قبل و سرمای هوا، - رییس پلیس راه استان سمنان از یخ‎زدگی و لغزنده بودن محور های مرتفع و کوهستانی و گردنه های استان به واسطه بارش روز های قبل و سرمای هوا از خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راه استان سمنان درباره آخرین وضعیت راه های استان سمنان بیان کرد: به واسطه بارش روز های قبل و سرمای هوا، محور های مرتفع و کوهستانی و گردنه های استان با یخ زدگی و لغزندگی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون همه محور های مواصلاتی در استان سمنان باز هستند و با مسدودی روبرو نیستیم، افزود: لغزندگی شدید، اما مخاطراتی را برای تردد شهروندان ایجاد کرده است.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بیشترین میزان یخ زدگی مسیر های مواصلاتی بین شهری استان در شهرستان مهدیشهر و در شمال منطقه شامل فولاد محله رقم خورده است، گفت: شهروندان در صورت عدم اضطرار از این محور ها تردد نکنند.

بزرگی با بیان اینکه توصیه پلیس راه عدم مسافرت غیرضروری به مردم است، تاکید کرد: عوامل راهداری تلاش دارند تا با شن و نمک پاشی مسیر را برای آمد و شد مردم مناسب تر سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخ زدگی و لغزندگی در محور های کوهستانی و گردنه های استان سمنان

یخ زدگی و لغزندگی در محور های کوهستانی و گردنه های استان سمنان