مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:152023-12-23اقتصادي

تردد 45 میلیون ناوگان سنگین از محورهای استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به تحلیل ترددهای 9 ماهه گفت: نزدیک به 45 میلیون انواع کامیون و وسایل نقلیه سنگین از جاده های استان مرکزی عبور کرده اند که شامل 20 درصد از مجموع ترددهای جاده ای در استان مرکزی است.

- مهرداد جهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از فعالیت 70 سامانه ترددشمار برخط در راه های استان خبر داد و گفت: بر اساس تحلیل داده های سامانه های هوشمند ترددشمار آنلاین، از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، بیش از 221 میلیون و 312 هزار و 453 تردد در محورهای شریانی استان مرکزی ثبت شده است که 20 درصد آن مربوط به ناوگان سنگین است.

وی افزود: اهمیت جاده های استان مرکزی شامل دو بخش ترانزیتی و ترافیکی است که هر دو مولفه در کاهش عمر جسم و رویه راه تأثیر مستقیم و بسزایی دارد؛ لذا با تمام توان در تلاشیم ضمن ایجاد تسهیل در ترددهای جاده ای، ارتقاء وضعیت راه های استان مرکزی را بصورت مستمر انجام دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی یادآور شد: در دو سال اخیر بیش از یک هزار و 190 کیلومتر انواع روکش آسفالت و ماسه آسفالت در شبکه راه های استان مرکزی اجرا شده که خوشبختانه نشان از توجه ویژه دولت به ارتقاء کیفیت راه ها و رویه های آسفالتی آن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد 45 میلیون ناوگان سنگین از محورهای استان مرکزی

تردد 45 میلیون ناوگان سنگین از محورهای استان مرکزی