مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:352024-01-18سياسي

داخلی سازی قطعات، نوآوری نیست/اینترنت نسل 4 باعت رونق استارتاپ های دیجیتال شد


معاون علمی رییس جمهور با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی زیست بوم فناوری و نوآوری در زنجیره ارزش صنایع بزرگ، تحقق اقتصاد دیجیتال را لازمه همراهی با موج جدید هوش مصنوعی عنوان کرد.

- معاون علمی رییس جمهور با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی زیست بوم فناوری و نوآوری در زنجیره ارزش صنایع بزرگ، تحقق اقتصاد دیجیتال را لازمه همراهی با موج جدید هوش مصنوعی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در مراسم یلدای کارآفرینان استارتاپی با بیان اینکه تغییر یک رویکرد و ایجاد جریان تازه در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، نشان از هوشمندی این زیست بوم دارد، ادامه داد: جریان استارتاپ های دانش بنیان تقریبا 15 سال پیش در کشور شروع شد و امروز بعد از فراز و نشیب های فراوان، یک زیست بوم بالنده داریم که با فعالیت قریب به 10 هزار شرکت دانش بنیان، بیش از 70 صندوق پژوهش فناوری، چندین شتابدهنده، دهها پارک علم و فناوری، مرکز رشد و .

موفقیت های خوبی کسب کرده است.

رونق جریان استارتاپ های دیجیتال ناشی از اینترنت نسل چهار به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دهقانی، رونق جریان استارتاپ های دیجیتال را ناشی از رشد زیرساخت های اینترنت نسل چهار و تسهیل دسترسی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داخلی سازی قطعات، نوآوری نیست/اینترنت نسل 4 باعت رونق استارتاپ های دیجیتال شد

داخلی سازی قطعات، نوآوری نیست/اینترنت نسل 4 باعت رونق استارتاپ های دیجیتال شد