مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:002024-01-06سياسي

انتخاب شهر امیرکلا به عنوان شهر برتر فرهنگی مازندران


شهردار امیرکلا با اشاره به اینکه امیرکلا شهر علماء بزرگ دینی است، گفت: به سبب اقدامات فرهنگی انجام شده در امیرکلا به عنوان شهر فرهنگی برتر مازندران شد.

- روح الله اشرفی امیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای سه پروژه محوری در شهر امیرکلا در کنار اجرای دیگر وظایف محوله شهرداری، تصریح کرد: انجام پروژه جاده ساحلی، جمع آوری آب های سطحی یا طرح احداث کانال امیر تا امیر و طرح احداث کانال آب های سطحی فارابی و دانش از جمله پروژه های مهم شهرداری امیرکلا است.

شهردار امیرکلا گفت: در این دوره با کمک شورای شهر امیرکلا طرح بازدید از محلات را در دستور کار قرار دادیم که در دیدار چهره به چهره از نزدیک در جریان خواسته های مردم قرار گرفته تا درخواست های معقول آنها را انجام دهیم که در این راستا از 7 محله بازدید و پنج محله در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام این خبر که شهر امیرکلا در سال گذشته به عنوان شهر فرهنگی برتر استان مازندران معرفی شد، اظهار کرد: یکی از فاکتورهای مهم ایجاد امنیت، اشتغال جدید، بهبود کسب و کار و فضاسازی شهر بحث ایجاد روشنایی معابر است که شهرداری امیرکلا به آن توجه خاصی داشته است.

اشرفی خاطرنشان کرد: در ششمین دوره شورای اسلامی، دوسال نخست را به اقدامات زیربنایی و دوسال باقیمانده را به مبلمان شهری در کنار کارهای زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهر امیرکلا به عنوان شهر برتر فرهنگی مازندران

انتخاب شهر امیرکلا به عنوان شهر برتر فرهنگی مازندران