مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 23:552024-01-05سياسي

راهی که مجلس برای پلیس باز کرد؛ انتظار برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح


افزایش اختیارات پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح یکی از مهم ترین مطالبه مخاطبان خبرگزاری فارس با نزدیک به 20 هزار امضاست؛ حال باید منتظر ماند و دید که در ماه های پایانی مجلس آیا اصلاح قانونی که متعلق به 28 سال پیش است تصویب می شود.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس ـ مریم عرب انصاری:  چهاردهم بهمن ماه سال 1400 بود که خبر شهادت یکی از ماموران پلیس با کلیپی که در فضای مجازی منتشر شد، موجی از واکنش افراد را در فضای مجازی و حقیقی در برداشت.

بعد از انتشار فیلم درگیری شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر با شرور مسلح افکار عمومی متأثر شده و در پی آن مردم، مقامات و مسؤولان خواهان اصلاح قانون به کارگیری سلاح شدند تا آنجا که فقط مخاطبان خبرگزاری فارس با درج بیش از 30 پویش در سامانه تعاملی فارس من و ثبت بیش از 20 هزار امضا خواستار حمایت از پلیس و افزایش اختیارات قانونی ماموران با اصلاح قانون به کارگیری سلاح شدند؛ آن هم قانونی که متعلق به 28 سال پیش بود.

آگاهی از آخرین روند اصلاح قانون به کارگیری سلاح، بازدارنده نبودن قانون در مقابله با مجرمان برخی از جرایم؛ همچنین عملکرد مجلس شورای اسلامی در تصویب لوایح مورد نیاز و کاربردی پلیس، ما را بر آن داشت تا با سردار سلیمان ملک زاده معاون حقوقی، امور مجلس و دولت فراجا به گفت وگو بنشینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی که مجلس برای پلیس باز کرد؛ انتظار برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح

راهی که مجلس برای پلیس باز کرد؛ انتظار برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح