مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 21:002024-01-03سياسي

تجمع خودجوش تنگستانی ها در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+ فیلم


مردم بصیر و ولایت مدار تنگستان استان بوشهر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن شماری از هموطنانمان تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، مردم بصیر و شهیدپرور تنگستان امشب در محکومیت حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رساندن شماری از هموطنان و زائران سردار دل ها در خیابان  تجمع کردند تجمع کنندگان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا نفرت و انزجار خود را از جنایات دنیای استکبار به ویژه آمریکا و حامیانش اعلام کردند و خواستار انتقام سخت از عاملان این حادثه هولناک شدند.

همچنین مردان و زنان حاضر در این تجمع با سردادن شعار این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده و اباالفضل علمدار، خامنه ای نگه دار عشق و ارادت خود به رهبر فرزانه انقلاب و وفاداری به ارزش های انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

کودکان و نوجوانان نیز در این مراسم تجمع در کنار پدران و مادران خود حضور پیدا کرده بودند تا بگویند آنها نیز مشق مقاومت و استکبارستیزی را از والدین خود فرا گرفته اند و راه سردار شهید سلیمانی و همرزمانش را در مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب ادامه خواهند داد و از پای نخواهند نشست.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع خودجوش تنگستانی ها در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+ فیلم

تجمع خودجوش تنگستانی ها در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+ فیلم