مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:252023-12-28اقتصادي

رکورد جوجه ریزی در گلستان شکسته شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: برای اولین بار در تاریخ گلستان رکورد جوجه ریزی با 15 میلیون و 126 هزار قطعه در آذرماه شکسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محمد برزعلی عصر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: شفافیت در همه عرصه ها مورد تأکید سازمان جهاد کشاورزی گلستان بوده و از آن استقبال می کنم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان این که نهاده های کشاورزی براساس الگوی کشت و آبی و دیم بودن زراعت، در اختیار استان و کشاورز قرار می گیرد، افزود: در سال جاری 106 هزار و 300 تن انواع کود بین کشاورزان گلستانی توزیع شد که 71 هزار تن آن کود اوره، 23 هزار و 300 تن انواع کود فسفاته و 12 هزار تن آن کود پتاسه بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود 15 هزار تن کود اوره، هزار و 800 تن کود فسفاته و چهار هزار تن کود پتاسه در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ذخیره شده است.

برزعلی با تأکید بر این که  در حال حاضر هیچ نوع مشکلی برای تامین کود در استان وجود ندارد، گفت: براساس آزمون خاک و نوع کشت، کود مورد نیاز کشاورز در اختیار وی قرار می گیرد.

رییس سازمان کشاورزی گلستان بیان کرد: در کشت پاییزه امسال 80 هزار تن بذر گندم باید در اختیار کشاورزان قرار می گرفت که بیش از 33 هزار تن تهیه و در اختیار کشاورزان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد جوجه ریزی در گلستان شکسته شد

رکورد جوجه ریزی در گلستان شکسته شد