مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:102023-12-24سياسي

الهیان: هیمنه رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی فروریخت/ باید اسراییل محاکمه شود


رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیمنه رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی فروریخت، گفت: تشکیل کارگروه ها و تمرکز بر بحث شکایت از رژیم صهیونیستی اثربخش است.

- رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیمنه رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی فروریخت، گفت: تشکیل کارگروه ها و تمرکز بر بحث شکایت از رژیم صهیونیستی اثربخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره الهیان در نشست حقوق بی بشر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی گفت: تا الان در موضوع حقوق بشر غول های رسانه ای رژیم صهیونیستی تعیین کننده بودند و تلاش می کردند اسلام هراسی و ایران هراسی را در دستور کار قرار دهند منتها این پروژه ها نقش بر آب شده و میلیون ها نفر از ملت های آزاده دنیا به اسلام و مقاومت تمایل پیدا کردند.

وی افزود: رسانه های صهیونیستی بنا داشتند با سرپوش گذاشتن بر شکست ها و کشته های افسران خود در طوفان الاقصی به دنیا پالس پیروزی منعکس کنند؛ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک تونل متروکه عکس می گیرد که ما تونل های حماس را تسخیر کردیم حال اینکه استراژیست های نظامی به خوبی می دانند این تونل ها راز و رمز پیروزی حماس بوده و آنها پایگاه یا ادواتی بر روی زمین ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: هیمنه رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی فروریخت/ باید اسراییل محاکمه شود

الهیان: هیمنه رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی فروریخت/ باید اسراییل محاکمه شود