مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:202024-01-08سياسي

دست دلالان در فروش مرکبات باید قطع شود


در راستای حل ریشه ای مشکل مرکبات تمام شهرستان های مازندران یک شرکت تعاونی ایجاد کنند و با هم رقابت کنند تا دست دلالان قطع شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، استاندار مازندران حسینی پور در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ضمن تسلیت به مناسبت حادثه کرمان و سالگرد شهید سلیمانی گفت: دشمنان هر کجا و هر زمان در مقابل انقلاب اسلامی کم آوردند از پشت خنجر زدند.

وی با اشاره به اینکه از منظر سیاسی و امنیتی جهان دچار تحولات در یکی دوسال اخیر شده است، افزود: بعد از جنگ ساختگی که غربی ها با تقویت داعش ایجاد کردند، جمهوری اسلامی ایران هدف غرب بود، هدفشان سقوط سوریه، عراق و بعد ایران بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه داعشی ها در دل همه رعب و وحشت ایجاد کرده بودند، خاطرنشان کرد: با محوریت و فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری و سردار دلها و با همکاری همه مردم آن خوابی که غربی ها برای جمهوری اسلامی ایران دیدند کاملا برعکس شد.

حسینی پور بغض و کینه آمریکا نسبت به شهید سلیمانی را برهم زدن نقشه آنان دانست و گفت: در تاریخ نداریم که رییس جمهور آمریکا مستقیم اعلام کند که ما ترور را انجام دادیم.

وی افزود: رمز موفقیت سردار سلیمانی این بود که اتصال به ولایت فقیه داشت و چون و چرا نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست دلالان در فروش مرکبات باید قطع شود

دست دلالان در فروش مرکبات باید قطع شود