مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:252024-01-10سياسي

احکام کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر هرمزگان اعطا شد


با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد دهه فجر هرمزگان آیین اعطای احکام کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر هرمزگان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم اعطای احکام کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر استان هرمزگان با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و حجت الاسلام محمد ایمانی فرد رییس ستاد دهه فجر و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات استانداری هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد ایمانی رییس ستاد دهه فجر در این مراسم ضمن تقدیر از تمامی اعضای این ستاد در همراهی و همکاری در برگزاری دهه فجر سال گذشته، اظهار کرد : انقلاب اسلامی هدیه الهی و یادگاری از امام راحل (ره)  و شهدای سرافراز که با مجاهدات ها و ایثارگری های ملت شریف ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی به راه خود ادامه می دهد.

برنامه های دهه فجر سبب امید آفرینی در جامعه شود   وی افزود: خدمت به خلق  در میدان عمل افتخاری است که بواسطه جمهوری اسلامی بر تک تک مدیران  ودیعه نهاده شده و وظایف ما را سنگین می کند و در همین راستا در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه ها را باید به گونه ای مدیریت کنیم که نتیجه آن امید و خود باوری و اعتماد در جامعه اتفاق افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر هرمزگان اعطا شد

احکام کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر هرمزگان اعطا شد