مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:352024-01-07سياسي

مجموعه دولت در لرستان هیچ کاندیدایی ندارد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: دولت و اصحاب دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد و هر مدیری که بخواهد این موضوع را در جامعه القا کند و به آن دامن بزند قطعا صحبت وی محکوم و در صورت لزوم برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احسان یاوری امروز صبح در شورای اداری استان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، مهمترین موضوع سیاسی و ملی امسال را انتخابات مجلس عنوان کرد و افزود: توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مناسبت ها و دیدارهای مختلف نشان دهنده اهمیت مقوله انتخابات است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری مشارکت بالا در انتخابات را باعث قدرت کشور و قدرت را تامین کننده امنیت عنوان کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه برای رشد و توسعه کشور امنیت مهمترین فاکتور است، گفت: اگر به دنبال توسعه کشور و استان هستیم مقوله امنیت حائز اهمیت است.

یاوری خاطرنشان کرد: در مقوله مشارکت آگاهی مردم و همراهی مسوولین در خدمت گزاری به مردم بسیار مهم است، مسوولان در پاسخگویی به ارباب رجوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: نکته بعدی استفاده از امکانات دولتی و استفاده شخصی از امکانات دولتی است که در نارضایتی مردم تاثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه دولت در لرستان هیچ کاندیدایی ندارد

مجموعه دولت در لرستان هیچ کاندیدایی ندارد