مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:502024-01-14سياسي

لزوم همکاری دانشگاه ها برای ارتقای نظام حکمرانی کشور


بنده پیش تر در خطبه های نماز جمعه شیراز عرض کردم که دانشگاه در جایگاه خودش نیست و برخی خیال کردند من دانشگاه را نقد می کنم، - امام جمعه شیراز گفت: بنده پیش تر در خطبه های نماز جمعه شیراز عرض کردم که دانشگاه در جایگاه خودش نیست و برخی خیال کردند من دانشگاه را نقد می کنم، خیر؛ حرف من این است که شما باید جلوتر بیایید برای اینکه حکمرانی خوب مسلما حکمرانی بر پایه دانش است و شرط مهم و اصلی است.

منظور این است که دانشگاه جایگاهی دارد که باید در این جایگاه بایستد؛ وگرنه حکمرانی خوبی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیئت رییسه و جمعی از مسؤولان پژوهشی دانشگاه شیراز در دیداری به دعوت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، به بیان دیدگاه ها و مهم ترین دغدغه های علمی و پژوهشی خود پرداختند.

آیت الله دژکام، در دیدار با مدیران پژوهشی دانشگاه شیراز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، براگزاری این رویداد را از دو منظر دارای اهمیت دانست و توضیح داد: جمع شما و حضور بنده در خدمت شما، از دو نظر برای من به عنوان وظایفی که بر عهده خودم دارم؛ مهم است و این دو جهت نیز هر دو به مسئله علم و دانش بازمی گردد.

وی افزود: ما طلبه ها یک تقسیم بندی داریم و می گوییم مسائل گاهی ما به ینظر هست و گاهی ما فیه ینظر ؛ یعنی گاهی علم را به عنوان ابزار حکمرانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دانشگاه ها برای ارتقای نظام حکمرانی کشور

لزوم همکاری دانشگاه ها برای ارتقای نظام حکمرانی کشور