مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:152023-12-27سياسي

تسهیلات به آثار تاریخی ثبت شده دارای مالکیت خصوصی اعطاء می شود


معاون میراث فرهنگی استان اردبیل از اعطاء تسهیلات به آثار ثبت شده دارای مالکیت خصوصی در قالب طرح کمک های فنی و اعتباری به بخش غیردولتی حوزه میراث فرهنگی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون میراث فرهنگی استان اردبیل از اعطاء تسهیلات به آثار ثبت شده دارای مالکیت خصوصی در قالب طرح کمک های فنی و اعتباری به بخش غیردولتی حوزه میراث فرهنگی خبر داد.

علیرضا دباغ عبداللهی ششم دی در جمع خبرنگاران گفت: در قالب طرح کمک های فنی و اعتباری به بخش غیر دولتی حوزه میراث فرهنگی، به آثار تاریخی ثبت شده که مالکیت خصوصی دارند تسهیلات اعطا می شود.

معاون میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: این تسهیلات به منظور حمایت از مالکان بناهای تاریخی و با هدف حفظ و احیاء مواریث فرهنگی، مالکین خصوصی آثار ثبت شده و یا واجد ارزش تاریخی می توانند از تسهیلات اعطایی تا سقف 10 میلیارد ریال استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس شرایط موجود برای این تسهیلات، بنای تاریخی باید مالکیت خصوصی داشته باشد و مالک کارمند دولت نباشد، بنای تاریخی الزاما دارای کاربری باشد و بناهای تاریخی ثبتی واقع در روستاها در اولویت خواهند بود.

دباغ عبداللهی ادامه داد: لازم به ذکر است که در این مورد بناهایی که تاکنون از وزارت میراث فرهنگی تسهیلات دریافت نکرده اند در اولویت خواهند بود و بانک عامل، طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات به آثار تاریخی ثبت شده دارای مالکیت خصوصی اعطاء می شود

تسهیلات به آثار تاریخی ثبت شده دارای مالکیت خصوصی اعطاء می شود