مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:352023-12-22سياسي

حرکت لاک پشتی آبرسانی حوه غربی دهدشت و نگرانی مردم


امام جمعه سوق به بحث آبرسانی حومه غربی دهدشت اشاره کرد و گفت: این موضوع نیاز ضروری مردم است ولی متاسفانه به صورت لاک پشتی کار انجام می شود و واقعا مردم نگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوق؛ حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی نه فقط به حمایت های گسترده سیاسی و تسلیحاتی از این رژیم در جریان جنگ غزه پرداخته بلکه دستگاه حاکمه ایالات متحده نیز فشارها علیه هواداران فلسطینی ها و منتقدان جنایات اسراییل را افزایش داده است.

وی گفت: گسترش حمایت از فلسطینی ها و محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به ویژه در سطح دانشگاه های آمریکا از یک سو و اقدامات محافل و نهادهای هوادار اسراییل به ویژه در کنگره آمریکا و سطوح مدیریتی مراکز دانشگاهی برای ارعاب دانشجویان و اساتید و تهدید به اخراج آنها و حتی عملی شدن این مسأله درباره رییس دانشگاه پنسیلوانیا بار دیگر مسأله آزادی بیان در غرب و به طور خاص در ایالات متحده را زیر سئوال برده است.

این خطیب جمعه گریزی هم به بحث انتخابات زد و گفت: انتخابات مظهر قوّت ملی است چهار راهبرد مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت باید مورد توجه همگان خصوصا نهادهای ناظر و مجری و آحاد نخبگان و عموم مردم باشد و تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت لاک پشتی آبرسانی حوه غربی دهدشت و نگرانی مردم

حرکت لاک پشتی آبرسانی حوه غربی دهدشت و نگرانی مردم