مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:202024-01-15سياسي

حضور یکپارچه مردم در انتخابات مبین صفوف متحد ایرانیان


فرماندار کلاله با بیان اینکه باید همه اقشار شهرستان برای دعوت از مردم جهت مشارکت باشکوه در انتخابات پای کار باشند، افزود: با احساس مسئولیت در این زمینه می توانیم زمینه ساز شکست دشمنان شویم.

- ایسنا/گلستان فرماندار کلاله با بیان اینکه باید همه اقشار شهرستان برای دعوت از مردم جهت مشارکت باشکوه در انتخابات پای کار باشند، افزود: با احساس مسئولیت در این زمینه می توانیم زمینه ساز شکست دشمنان شویم.

فرهاد شیبک صبح دوشنبه 25 دی ماه 1402 در نشست با احزاب، روحانیون، رسانه، دهیاران، شوراها و اقشار مختلف مردم شهرستان کلاله اظهار کرد: مشارکت حداکثری یکی از مهمترین اهدافی است که باید مدنظر همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه، خبرنگاران و همه اقشار و فعالین اجتماعی شهرستان باید در راستای دعوت مردم به مشارکت باشکوه در انتخابات با احساس مسئولیت پای کار باشند، ادامه داد: گروه های مذکور با تبیین و تشریح وضعیت حساس کنونی کشور از تمام ابزارهای در اختیار خود برای دعوت مردم به مشارکت در بزرگ ترین رویداد سیاسی سال استفاده نمایند.

فرماندار کلاله با تأکید بر اینکه بی شک برگزاری انتخابات باشکوه و حضور گسترده اقشار مختلف از مصداق های حضور بهنگام، یک جهاد و جشن ملی مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یکپارچه مردم در انتخابات مبین صفوف متحد ایرانیان

حضور یکپارچه مردم در انتخابات مبین صفوف متحد ایرانیان