مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:002023-12-30سياسي

حماسه 9دی، یکی از بی نظیرترین حرکت های حمایت مردم از انقلاب اسلامی بود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حماسه 9 دی را یکی از بی نظیرترین حرکت های مردم در حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حماسه 9 دی را یکی از بی نظیرترین حرکت های مردم در حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

میکاییل اسکندری، روز شنبه، نهم دی ماه در همایش گرامی داشت حماسه 9 دی که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد به خباثت های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: چهاردهمین سالگرد حماسه مردمی یوم الله 9 دی با شعار محوری بازخوانی فتنه های آمریکایی و صهیونیستی در حالی برگزار می شود که آتش کور دشمنان برای بهره برداری از سالگرد ناآرامی های سال گذشته ناکام ماند و در این راستا مردم شبهه افکنی و دشمنی ها به واسطه پیشرفت های نظام اسلامی در همه عرصه ها شدت گرفته است.

وی از بصیرت و فهم سیاسی مردم در رویدادهای مختلف قدردانی کرد و ادامه داد: امسال گرامی داشت حماسه 9 دی متاثر از تحولات فلسطین و جبهه مقاومت با رژیم غاصب صهیونیستی است که شکست غیرقابل ترمیم این رژیم کودک کش باعث شده که از هیچ اقدامی فروگذار نباشد.

وی صحنه غزه را تقابل حق و باطل قلمداد کرد و گفت: در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شاهد عملیات پیروزمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9دی، یکی از بی نظیرترین حرکت های حمایت مردم از انقلاب اسلامی بود

حماسه 9دی، یکی از بی نظیرترین حرکت های حمایت مردم از انقلاب اسلامی بود