مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:202024-01-10فرهنگي

انیمیشن و موشن گرافی سوژه نشست تخصصی در موزه امام علی (ع) شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های دینی امام علی (ع)، نشست «پرواز اندیشه و پویایی نما ها در انیمیشن و موشن گرافیکس» با حضور هنرمندان، - انیمیشن و موشن گرافی سوژه نشست تخصصی در موزه امام علی (ع) شد نشست پرواز اندیشه و پویایی نما ها در انیمیشن و موشن گرافیکس جمعه 22 دی در موزه جهانی هنر های دینی امام علی (ع) برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های دینی امام علی (ع)، نشست پرواز اندیشه و پویایی نما ها در انیمیشن و موشن گرافیکس با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقه مندان به این رشته هنری جمعه 22 دی ساعت 15 در موزه جهانی امام علی (ع) با همکاری موسسه فرهنگی هنری ایده و حمایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می شود و فرصتی برای ارتقای دانش و تبادل نظر درباره آخرین دستاورد ها و فناوری های به کار رفته در صنعت موشن گرافیکس و انیمیشن است.

در این نشست با تاکید بر اهمیت تاثیر تصویر در انتقال مفاهیم و ایده ها؛ راه های خلاقانه استفاده از تکنیک های موشن گرافیکس در جهت ایجاد تبلیغات موثر و آموزش، بحث و بررسی می شود.

کیارش زندی، فرخ یکدانه، بابک نکویی و جمال رحمتی در این نشست صحبت می کنند تا مخاطبان را با بیان شیوه های به کار بردن افکت ها و انیمیشن های دیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن و موشن گرافی سوژه نشست تخصصی در موزه امام علی (ع) شد

انیمیشن و موشن گرافی سوژه نشست تخصصی در موزه امام علی (ع) شد