مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 20:252024-01-06سياسي

همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان فروشگاه صنایع دستی در زنجان افتتاح شد


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دولت سیزدهم به بخش صنایع دستی و فرآورده های این بخش نگاه حمایتی دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دولت سیزدهم به بخش صنایع دستی و فرآورده های این بخش نگاه حمایتی دارد.

میثم آسوپا امروز (شنبه 16 دی ماه) در مراسم افتتاح فروشگاه صنایع دستی در زنجان، اظهار کرد: صنایع دستی استان زنجان با ظرفیت بسیار مطلوب، زمینه ساز رفع مشکلات اجتماعی به ویژه اشتغال است.

وی افزود: در تلاش هستیم فروشگاه های بیشتری را به منظور فروش محصولات صنایع دستی صنعتگران و هنرمندان این منطقه راه اندازی کنیم.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: حمایت مسئولان از هنرمندان صنایع دستی و تولید محصولات کاربردی بر اساس نیاز بازار توسط صنعتگران می تواند نقش بزرگی در ایجاد اشتغال و جذب گردشگر داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با افتتاح این فروشگاه صنایع دستی در شهر زنجان با زیربنای 250 متر مربع برای 5 نفر به صورت مستقیم و بیش از 10 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان فروشگاه صنایع دستی در زنجان افتتاح شد

همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان فروشگاه صنایع دستی در زنجان افتتاح شد