مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:402023-12-28اقتصادي

کلنگ 7 پروژه ورزشی در رباط کریم بر زمین زده شد


کلنگ 7 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان در شهر رباط کریم به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، کلنگ 7 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان، ظهر امروز امروز با حضور مسئولین شهرستان در رباط کریم به زمین زده شد و عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز شد.

حمیدرضا اله یاری شهردار رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چهار زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف شهر رباط کریم از جمله سپیدار، پارک معلم و فخرالملوک کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث بوستان ترافیک و کودک در پایانه آبشناسان هم امروز آغاز شد که با احداث آن شاهد پویایی این منطقه از شهر رباط کریم خواهیم بود.

الهیاری همچنین به کلنگ زنی 2 پروژه ورزشی در بوستان عطر یاس اشاره کرد و افزود: در این بوستان یک خانه کشتی و یک سوله ورزشی چند منظوره که مجهز به سالن تخصصی بدنسازی و ورزش های قدرتی است، در آینده نزدیک افتتاح و بهره برداری می شود.

شهردار رباط کریم در ادامه گفت: این کلنگ زنی ها در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت و شهرداری رباط کریم با اجرای 17 پروژه از جمله احداث معابر درون شهری و برون شهری در هفته های آتی سرانه حوزه حمل و نقل و ترافیک را افزایش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ 7 پروژه ورزشی در رباط کریم بر زمین زده شد

کلنگ 7 پروژه ورزشی در رباط کریم بر زمین زده شد