مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:102024-01-09حوادث

روایتی دیگر از دختر «گوشواره قلبی» که قلب ها را تکان داد


ریحانه یک و نیم ساله که هویتش از روی کاپشن صورتی و گوشواره های قلبی اش مشخص شد، قلب های بسیاری را تکان داد و به نماد مظلومیت جنایت تروریستی کرمان تبدیل شد.

- ایسنا/کرمان ریحانه یک و نیم ساله که هویتش از روی کاپشن صورتی و گوشواره های قلبی اش مشخص شد، قلب های بسیاری را تکان داد و به نماد مظلومیت جنایت تروریستی کرمان تبدیل شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان نوشت: وقتی به دیدار پزشک تشخیص هویت پزشکی قانونی کرمان رفتیم، بغض چند روزه اش شکست و اشک چشمانش سرازیر شد و گفت: هیچ وقت فکر نمی کردم دختر معصومی که هیچ نشانی نداشت و تنها راه شناسایی اش کاپشن صورتی و گوشواره های قلبی او بود، تبدیل به نماد مظلومیت یک حادثه تروریستی شود.

این پزشک پر تلاش با اینکه چند روز از شهادت ریحانه سلطانی نژاد یعنی همان دختر کاپشن صورتی با گوشواره های قلبی می گذشت، اما باز دستانش می لرزید و بغض گلویش را می فشرد و اشک بی تابش کرده بود.

وی در ادامه گفت: لحظه ای که پیکرهای شهدا را برای تشخیص به پزشکی قانونی آوردند، هیچ کس قادر نبود جلوی گریه خود را بگیرد؛ واقعا لحظه سختی بود؛ هنوز انگار تمام لحظه ها جلوی چشمم است و هرگز از ذهنم محو نخواهد شد.

این پزشک تشخیص هویت افزود: اما در بین همه شهدا پیکر بی جان دختر بچه ای دو ساله بیش از همه خودنمایی می کرد، چرا که به سبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی دیگر از دختر «گوشواره قلبی» که قلب ها را تکان داد

روایتی دیگر از دختر «گوشواره قلبی» که قلب ها را تکان داد