مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:402023-12-25حوادث

سردار رضایی: پاکستان اجازه تحرکات تروریستی به اشرار را ندهد


جانشین فرمانده کل انتظامی در دیدار با فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان گفت: انتظارمان این است که پاکستان اجازه فعالیت به تروریست ها و اشرار در خاک خود و تحرکات تروریستی را ندهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور سردار قاسم رضایی روز گذشته در دیدار با ژنرال محمد انیق الرحمان فرمانده نیروی مبارزه با موادمخدر پاکستان اظهار داشت: در ابتدا به برادران خودمان که از کشور دوست پاکستان به کشور ما سفر کرده اند خوشامدگویی و ابراز خوشحالی می کنیم چراکه شما به نوعی در وطن دوم خودتان قدم نهاده اید.

وی افزود: امیدواریم در مدتی که در کشور ما مهمان هستید اوقات خوشی را سپری کنید و همواره برای شما آرزوی صحت و سلامتی داریم.

سردار رضایی در ادامه به روابط بسیار عمیق و استراتژیک دو کشور ایران و پاکستان اشاره و بیان داشت: این روابط به نحوی است که عمق استراتژی ایران، پاکستان و عمق استراتژی پاکستان، ایران است و این برای دوستان ما خوشایند و برای دشمنان ناخوشایند است و بنابراین دشمنان همواره در صددند تا میان دو ملت و دولت تفرقه و نفاق اندازند.

جانشین فرمانده کل انتظامی به عمق هماهنگی و ارتباطات دو کشور اشاره و خاطرنشان کرد: از دیرباز این روابط و هماهنگی ها میان ایران و پاکستان تداوم داشته و دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رضایی: پاکستان اجازه تحرکات تروریستی به اشرار را ندهد

سردار رضایی: پاکستان اجازه تحرکات تروریستی به اشرار را ندهد