مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:202023-12-25فرهنگي

کتاب یک کاریکاتوریست رونمایی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های معاصر تهران، مراسم رونمایی از کتاب آثار این هنرمند با حضور مژده طباطبایی مدیر گالری مژده، - رونمایی از کتاب مروری بر زندگی و آثار بهمن رضایی با همکاری گالری مژده و موزه هنر های معاصر تهران، شنبه دوم دی برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های معاصر تهران، مراسم رونمایی از کتاب آثار این هنرمند با حضور مژده طباطبایی مدیر گالری مژده، ایلمیرا دادور پژوهشگر، مترجم و استاد تمام دانشگاه تهران و استاد ادبیات فرانسه و ادبیات تطبیقی، بهمن نامورمطلق نشانه شناس ایرانی و دانشیار گروه فرانسه دانشگاه شهید بهشتی، مرضیه اطهاری نیک عزم استاد دانشگاه، منوچهر نیازی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای مراسم فیلمی با عنوان تمام زندگی من به کارگردانی مهدی رضاخانی و تهیه کنندگی مژده طباطبایی درباره زندگی نامه بهمن رضایی و کارنامه هنری اش پخش شد.

مژده طباطبایی پس از پایان پخش فیلم در سخنانی اظهار کرد: بار ها توضیح داده شده که چرا گالری مژده بر روی انتشار کتاب های حوزه تجسمی با همکاری موزه هنر های معاصر تهران همکاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب یک کاریکاتوریست رونمایی شد

کتاب یک کاریکاتوریست رونمایی شد