مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:502024-01-11پزشكي

عقد قرار داد با 29 مرکز توانبخشی در گلستان


معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت استان گلستان با تاکید بر اینکه ما تقریبا کسی را نداریم که تحت پوشش بیمه نباشد، افزود: هم اکنون یکی از اهداف مهم سازمان بیمه سلامت افزایش خدمات ارائه شده به بیماران می باشد.

- ایسنا/گلستان معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت استان گلستان با تاکید بر اینکه ما تقریبا کسی را نداریم که تحت پوشش بیمه نباشد، افزود: هم اکنون یکی از اهداف مهم سازمان بیمه سلامت افزایش خدمات ارائه شده به بیماران می باشد.

علیرضا صحرایی ظهر امروز 21دی ماه در نشستی با اهالی رسانه که در محل سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شده بود ضمن بیان اینکه هر کسی به روانشناس مراجعه می کند نمی توانیم بگوییم که در فاز حاد مشکلات روانی است، اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت، پوششی را برای خدمات روانشناسی فراهم کرده است که به چند گروه خدمت تقسیم می شوند؛ روان درمانی فردی، گروه درمانی، خانواده درمانی و خدمت مشاوره، از جمله خدماتی است که ذیل خدمات روانشناسی بیمه سلامت ارائه می شود.

وی ویژگی افرادی که سازمان بیمه سلامت با آن ها قرار داد بسته و می توانند خدمات مقتضی را به مردم ارائه دهند به صورت ذیل برشمرد: افرادی شامل روانشناسان، دکتری تخصصصی روانشناسی بالینی، دکتری روانشناسی بالینی، دکتری روانشناسی سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرار داد با 29 مرکز توانبخشی در گلستان

عقد قرار داد با 29 مرکز توانبخشی در گلستان