مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:052024-01-07سياسي

شتایی: شهید سلیمانی همواره خود را سرباز وطن و ولایت می دانست


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی همواره خود را سرباز وطن و ولایت می دانست و با همه وجود خویش برای امنیت کشور و مبارزه با تروریست تلاش کرد.

- رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی همواره خود را سرباز وطن و ولایت می دانست و با همه وجود خویش برای امنیت کشور و مبارزه با تروریست تلاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها، شهید قاسم سلیمانی، با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان، روسای دانشگاه های استان، خانواده های شهدای مدافع حرم و جمع زیادی از دانشگاهیان در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن تسلیت شهادت مردم در حادثه تروریستی کرمان و گرامی داشت سالروز شهادت شهید علم الهدی و همه شهدای دانشجو و ایام شهادت قاسم سلیمانی، با محکوم کردن اقدامات تروریستی دشمنان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با وقایع تروریستی متعدد سعی در ایجاد خلل در مسیر انقلاب اسلامی کرده است اما هیچ گاه به اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتایی: شهید سلیمانی همواره خود را سرباز وطن و ولایت می دانست

شتایی: شهید سلیمانی همواره خود را سرباز وطن و ولایت می دانست