مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 07:452023-12-28سياسي

زنده یاد کاظمی آشتیانی نماد پرچم پراهتزار از نبوغ علمی جوانان انقلابی است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی نماد پر و پیمان «ما می ‎ توانیم» و پرچم پراهتزاز و زیبایی از نبوغ علمی جوانان انقلابی است.

- ایسنا/همدان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی نماد پر و پیمان ما می ‎ توانیم و پرچم پراهتزاز و زیبایی از نبوغ علمی جوانان انقلابی است.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: می توان زنده یاد کاظمی آشتیانی را مبدع و نوآور مدل مدیریتی و روش حل مسائل فارغ از شعار، با تکیه بر اعتقاد قلبی به پیشرفت، توسعه و خدمت دانست که حتماً باید اندیشه ها، روش ها و اقدامات وی برای نسل حاضر تبیین و الگوپردازی شود.

وی ادامه داد: تقید زنده یاد کاظمی آشتیانی به مبانی شرع و اعتقاد عملی اش به لزوم پیشرفت کشور و جهاد علمی پیوسته اش برای یافتن راه های توسعه، از او شخصیت بی نظیری ساخته بود که شاید دانشگاه های ما سالیان سال خلأ جدی آن عزیز را حس کنند.

سرمدی واله با بیان اینکه زنده یاد کاظمی آشتیانی در یافتن مسائل نیز فکری پویا و توسعه گرا داشت، خاطرنشان کرد: همان وقتی که متأسفانه جامعه دچار چالش دو بچه کافیست بود و روش های عجیب و غریب برای ممانعت از باروری به کار گرفته می شد، او جوانمردانه به دنبال حل مشکل زوج های نابارور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده یاد کاظمی آشتیانی نماد پرچم پراهتزار از نبوغ علمی جوانان انقلابی است

زنده یاد کاظمی آشتیانی نماد پرچم پراهتزار از نبوغ علمی جوانان انقلابی است