مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:402024-01-15پزشكي

بیماران هموفیلی از کدام خدمات صندوق بیماری های خاص بهره می برند؟


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان از ارائه خدمات به بیماران هموفیلی استان در 9 ماه امسال به مبلغ 162 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بیمه سلامت خوزستان از ارائه خدمات به بیماران هموفیلی استان در 9 ماه امسال به مبلغ 162 میلیارد ریال خبر داد.

دکتر محمدرضا رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خدمات ارائه شده به بیماران هموفیلی اظهار کرد: در خوزستان 468 بیمار هموفیلی نشان دار وجود دارد که کلیه مراکز دولتی و خصوصی طرف قرارداد، به این بیماران خدمت ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه هزینه های بیماران در کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد، طبق بسته خدمتی که در سامانه های سازمان تعریف شده است، محاسبه می شود، افزود: مبلغ هزینه شده بابت بیماران هموفیلی استان خوزستان در 9 ماه امسال، 162 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در خصوص خدماتی که به بیماران مبتلا به هموفیلی تحت پوشش صندوق صعب العلاج ارائه می شود، گفت: تامین داروهای تخصصی این بیماران (برابر فهرست ابلاغی)، فیلتر خون، تزریق خون و فرآورده های خونی، هزینه آزمایش ژنتیک تشخیص پیش از تولد هموفیلی، نمونه برداری از پرزهای کوریونی جفت، تزریق فاکتور، انجام تزریق فسفر و ریفامپیسین داخل مفصلی، یک سری از آزمایش های مرتبط با بیماری و عوارض تزریق خون و تعویض مفصل بیماران هموفیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران هموفیلی از کدام خدمات صندوق بیماری های خاص بهره می برند؟

بیماران هموفیلی از کدام خدمات صندوق بیماری های خاص بهره می برند؟