مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 20:552024-01-06سياسي

راه اندازی مراکز درمان جهاد دانشگاهی ادامه راه دکتر کاظمی آشتیانی است


مدیر کل امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: راه اندازی مراکز درمان جهاددانشگاهی از جمله مرکز غربالگری سرطان بانوان که در استان ها راه اندازی می شود ادامه راهی است که زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی پایه گذاری کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: راه اندازی مراکز درمان جهاددانشگاهی از جمله مرکز غربالگری سرطان بانوان که در استان ها راه اندازی می شود ادامه راهی است که زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی پایه گذاری کرد.

محمدامین صالحی نژاد، امروز،16 دی ماه در آیین افتتاح مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان خراسان شمالی در بجنورد، با اشاره به اینکه 14 دی ماه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی بود، اظهار کرد: فرهنگ جهادی که این دانشمند فقید پایه گذاری نمود همچنان در جهاد دانشگاهی ادامه دارد که از جمله کارهای گزین در این حوزه، فعالیت همکاران پژوهشکده معتمد است.

وی افزود: مرکزی که امروز در بجنورد گشایش یافت پیرو تصویب مصوبه ای در مجلس شورای اسلامی در سال 1400 است که با پیگیری های فراوان راه اندازی شد.

صالحی نژاد ادامه داد: این مرکز سومین مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان است که با اولویت مناطق محروم کشور به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز درمان جهاد دانشگاهی ادامه راه دکتر کاظمی آشتیانی است

راه اندازی مراکز درمان جهاد دانشگاهی ادامه راه دکتر کاظمی آشتیانی است