مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 08:152023-12-22اقتصادي

نوسازی بیش از هزار واحد مسکونی در شهرستان پیرانشهر


رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برنامه چهارساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحد های مسکونی در بافت های فرسوده شهری در پیرانشهر یک هزار و 325 واحد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مهرداد حبیب نژاد رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برنامه چهار ساله بازافرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده شهری در پیرانشهر یک هزار و 325 واحد است.

وی افزود: تاکنون بیش از 900 واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و با این آمار رتبه اول استانی را در این بخش دارد.

 حبیب نژاد عنوان کرد: طرح بسته های تشویقی برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی رسیده و اعمال تخفیفات و تسهیلات این بخش به متقاضیان به مرحله اجرایی وارد شد.

وی گفت: ثبت پروانه های ساختمانی در سامانه ستاد ملی، اطلاع رسانی بسته های تشویقی در رسانه ها و محل نماز جمعه به مردم، ارائه تخفیفات پروانه های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسائل مورد تاکید و قابل پیگیری در شهرستان است.

 حبیب نژاد اظهار کرد: تشکیل جلسات ستاد بازآفرینی و همچنین شناسایی و بازبینی محدوده های هدف بازآفرینی شهری پیرانشهر و تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی بیش از هزار واحد مسکونی در شهرستان پیرانشهر

نوسازی بیش از هزار واحد مسکونی در شهرستان پیرانشهر