مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:152024-01-10بين الملل

بیروت: حضور حزب الله در مرزها به دلیل ادامه اشغالگری اسراییل است


وزیر خارجه لبنان اعلام کرد که ادامه اشغالگری رژیم صهیوینستی در اراضی لبنان مسئله ای است که حضور حزب الله در مرزها را ایجاب می کند.

- وزیر خارجه لبنان اعلام کرد که ادامه اشغالگری رژیم صهیوینستی در اراضی لبنان مسئله ای است که حضور حزب الله در مرزها را ایجاب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله بو حبیب وزیر خارجه در دولت پیشبرد امور لبنان روز چهارشنبه درباره حضور فرستاده آمریکا در بیروت گفت: سفارت آمریکا رسماً به ما در مورد سفر عاموس هوکشتاین فرستاده آمریکا ابلاغ نکرده است و ما منتظر اطلاع از چیزی هستیم که فرستاده و میانجی گر آمریکایی برای ما به همراه دارد.

او که با روزنامه الجمهوریه گفت وگو می کرد، درباره تقلای آمریکا و رژیم صهیونیستی برای دور کردن مقاومت اسلامی لبنان از مرزهای مشترک این کشور با فلسطین اشغالی نیز عنوان داشت، ادامه اشغالگری های اسراییل در خاک لبنان در مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا و مابقی الغجر، حضور حزب الله در مرزها را ایجاب می کند .

بوحبیب گفت: اگر ماموریت هوکشتاین فقط ترسیم یا تثبیت مرزهاست، این مشکل را حل نخواهد کرد.

باید مرزها ظاهر شود و به خط سبز که خط آتش بس ترسیم شده در سال 1948 است، رجوع کرد و از اراضی اشغال شده در مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا و نقطه B1 در شمال الغجر یا خراج منطقه الماری عقب نشینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیروت: حضور حزب الله در مرزها به دلیل ادامه اشغالگری اسراییل است

بیروت: حضور حزب الله در مرزها به دلیل ادامه اشغالگری اسراییل است