مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 21:052024-01-03سياسي

حاج قاسم قهرمان مبارزه با تروریسم در غرب آسیاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام «سیدابراهیم رییسی» شامگاه امروز چهارشنبه، طی سخنانی در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران، - حجت الاسلام رییسی گفت: حاج قاسم قهرمان مبارزه با تروریسم در غرب آسیا و مرد دیپلماسی و میدان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی شامگاه امروز چهارشنبه، طی سخنانی در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران، ضمن تبیین و تشریح مکتب فاطمی و شاخصه های این مکتب والا، اظهار کرد: نخستین شاخصه مکتب فاطمی، اخلاص و عشق به حضرت حق و ولایتمداری است.

فاطمه اطهر (س) با سخنانش نقاب از چهره نفاق کنار زد.

رییس جمهور با اشاره به سیره نورانی امام راحل، گفت: در سیره امام راحل، ظلم ستیزی و استکبارستیزی و دفاع از مظلوم و دفاع از فلسطین، مولفه هایی ثابت است.

همین سیره و همین مکتب برای ایران، استقلال و آزادی به بار آورد و در امتداد این مکتب، مکتب امام خامنه ای است؛ گفتمان رهبری همان گفتمان امام است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم شاگرد مکتب امام و رهبری است و خود امروز یک مکتب و یک مدرسه درس آموز است، تصریح کرد: شهید سلیمانی برای جامعه امروز ما الگوست و قهرمان ایران اسلامی و قهرمان جهان اسلام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم قهرمان مبارزه با تروریسم در غرب آسیاست

حاج قاسم قهرمان مبارزه با تروریسم در غرب آسیاست