مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:152024-01-14بين الملل

سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، آبروی مدعیان حقوق بشر را برد


کشورهای غربی که همواره ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند باید پاسخ دهند چرا با مشاهده جنایت رژیم سفاک صهیونیستی حتی یک بیانیه صادر نکردند؟ این سکوت آبروی مدعیان حقوق بشر را برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در تجمع حقوقدانان استان قزوین در محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی که صبح امروز در محل دادگستری استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مکتب انقلاب اسلامی سرشار از ایثارگری است و ما نیز از این مکتب الگو گرفته ایم و وارث هیهات منالذله هستیم.

وی افزود: نهضت شهادت همچنان ادامه دارد و همه ما با پیروی از آرمان های شهدا در برابر ظلم و استکبار ایستاده ایم.

امروز همه آزادیخواهان جهان شاهد جنایات صهیونیست ها در غزه هستند و بر این اساس برای مقاومت در برابر استکبار جهانی به پا خواسته اند.

دادستان قروین، انقلاب اسلامی را صادرکننده مکتب ایستادگی و شهادت به جهانیان برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان ادعا می کنند نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی ایران به غزه فرستاده شده اند در حالی که این ادعا غلط است و امروز همچون گذشته جوانان غیور فلسطینی، در برابر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، مقاومت می کنند.

رجبی با بیان اینکه نسل کشی اتفاق افتاده در غزه، در طول تاریخ بی سابقه بوده، گفت: ایستادگی در برابر ظلم را همیشه موثر بوده و مستکبران در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، آبروی مدعیان حقوق بشر را برد

سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، آبروی مدعیان حقوق بشر را برد