مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:202024-01-03اقتصادي

چند نفر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت نام کردند؟


طبق گفته وزیر ارتباطات تاکنون 33 میلیون نفر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت نام و احراز هویت شده اند و روزانه نیز بین سه تا چهار میلیون نفر به این پنجره مراجعه و از حدود 70 درصد خدمات ارائه شده دولتی استفاده می کنند.

- طبق گفته وزیر ارتباطات تاکنون 33 میلیون نفر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت نام و احراز هویت شده اند و روزانه نیز بین سه تا چهار میلیون نفر به این پنجره مراجعه و از حدود 70 درصد خدمات ارائه شده دولتی استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با ارائه صدها خدمت، مردم را بی نیاز از تبادلات کاغذی کرده است و سکوهای داخلی، هر روز نقش پر رنگ تری را در اقتصاد دیجیتال کشور به خود اختصاص می دهند.

به دلیل اهمیت این موضوع، اخیرا با تصویب مجلس وزارت خانه ها موظف به ارائه خدمات الکترونیکی شدند.

در واقع وزارت خانه ها و موسسات دولتی موظف شدند حداقل سالانه 20 درصد از خدمات الکترونیکی خود را برای کلیه اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی بالای 18 سال از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به صورت هوشمند و بدون مراجعه حضوری و دخالت عامل انسانی یا اخذ مدارک و مستندات به صورت دستی ارائه کنند.

در این راستا هفتمین جلسه کمیته نظارتی آیین نامه اجرایی بند ج تبصره 7 قانون بودجه سال جاری درباره الکترونیکی و هوشمند سازی خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت نام کردند؟

چند نفر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت نام کردند؟