مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:302024-01-20سياسي

کلید حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کلید حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است، گفت: متاسفانه بعضی از مسؤولین کم کاری می کنند و در داخل زمین دشمن توپ می زنند که باعث نا امید شدن مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست سیاسی در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود در حسینیه این تیپ با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در سخنرانی های خود به موضوع انتخابات اظهار کرد: انتخابات در انقلاب اسلامی یک اصل است و به همین دلیل دشمن در همه مقاطع سعی می کند تا انتخابات در ایران را زیر سوال ببرد و مردم را از رفتن به پای صندوق ها مایوس کند.

  وی با بیان اینکه تلاش دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در این راه تبلیغات گسترده ای را شروع کردند و از روش های مختلفی استفاده می کنند و با اقدامات خود علیه ایران در واقع اقتدار کشور را زیر نظر گرفته اند.

  مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کلید حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است، افزود: متاسفانه بعضی از مسؤولین کم کاری می کنند و در داخل زمین دشمن توپ می زنند که باعث نا امید شدن مردم می شود البته مطمئن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است

کلید حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است