مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:002024-01-18سياسي

بیان خاطرات دفاع مقدس یک جهاد تبیین است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: چنانچه حقایق دفاع مقدس بیان نشود دشمن برای ما روایت می کند و روایت دشمن آ ن طوری است که به اهدافش نزدیک باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سردار محمد یوسفعلی زاده امروز در اختتامیه سومین جشنواره استانی افتخار من که به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: بیان خاطرات دفاع مقدس ارزش بین نسلی است که نسل به نسل از افتخارات و حماسه های گذشته باخبر باشند.

وی تصریح کرد: چنانچه حقایق دفاع مقدس بیان نشود دشمن برای ما روایت می کند و روایت دشمن آن طوری است که به اهدافش نزدیک باشد، لذا بیان خاطرات دفاع مقدس یک جهاد تبیین بزرگ است.

یوسفعلی زاده ادامه داد: افتخارات دفاع مقدس از گذشته های دور شروع می شود و به آینده های پرافتخار و چشم انداز ایران نوین ختم می شود و این افتخارات باید به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس بنا نیست تاریخی شود، افزود: در عین حال 8 سال دفاع مقدس در امتداد این همه سال های از خودگذشتگی که مشغول جهاد و مبارزه بی امان با بدخواهان هستیم و فردا هم راه موفقیت از همین مسیر دفاع و جهاد می گذرد.

باید تبیین شود که با تکیه بر گذشته این مسیر طی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان خاطرات دفاع مقدس یک جهاد تبیین است

بیان خاطرات دفاع مقدس یک جهاد تبیین است