مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:452023-12-26اقتصادي

قوانین عجیب برای سرکوب گردشگران!


در بسیاری از مقاصد سفر که با پدیده حضور بیش از حد گردشگران روبه رو هستند، قوانین و محدودیت های عجیب و غریبی برای مسافران خارجی اعمال می شود.

- در بسیاری از مقاصد سفر که با پدیده حضور بیش از حد گردشگران روبه رو هستند، قوانین و محدودیت های عجیب و غریبی برای مسافران خارجی اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از همه گیری کرونا، که بیشترین تأثیر ممکن را بر صنعت سفر و گردشگری داشت و آمارهای سفر را به پایین ترین حد خود در مقیاس جهانی رساند، گردشگران پس از رهایی از این ویروس، به سوی مقاصد گردشگری محبوب سرازیر شدند، درحالی که پس از حدود دو سال کامل توقف و محدودیت سفرهای بین المللی، بار دیگر حضور بیش از حد گردشگران مزاحمت و آزارهایی را برای ساکنان این مناطق ایجاد کرده است.

از این رو برخی از مقاصد محبوب اقداماتی را برای سرکوب گردشگری بیش از حد یا انبوه در سال 2023 انجام داده اند.

برخی از این اقدامات واضح به نظر می رسید، مثلا محدود کردن کشتی های تفریحی، افزایش مالیات گردشگران و محدود کردن تعداد بازدیدکنندگان، اما برخی قوانین که از سوی مسئولان و بعضا ساکنان این مقاصد اعمال شد، عجیب و غریب به نظر می آید.

ممنوعیت استفاده از حوله در سواحل ساردینیا! در تابستان امسال با توجه به هجوم گردشگران به سواحل مشهور ساردینیا در ایتالیا، مقامات محلی مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین عجیب برای سرکوب گردشگران!

قوانین عجیب برای سرکوب گردشگران!