مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:352024-01-10ورزشي

2 راه مهم برای باز ماندن پنجره مذاکره پرسپولیس با برانکو


به نظر می رسد با شرایط ایجاد شده باشگاه پرسپولیس برای باز نگه داشتن پنجره مذاکرات با برانکو، 2 راه حل پیش روی خود خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان که گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم بعد از یحیی گل محمدی بود، شب گذشته پاسخ خود را در باره این پیشنهاد ارائه کرد و اعلام داشت که بنا به دلایلی قادر به حضور در پرسپولیس نیست تا این موضوع ناراحتی برخی از هواداران را در پی داشته باشد.

آنها امیدوار بودند که برانکو با حضور مجدد در پرسپولیس بتواند این تیم را باز هم به روزهای درخشان خود برگرداند اما سرمربی مدنظر پرسپولیس که از برخی از مسائل ناراحت بود، در اقدامی قابل پیش بینی این پیشنهاد را رد کرد.

   برانکو اقدام به مذاکره کرد؛ اما روند مذاکرات به گونه ای بود که ناراحتی این مربی کروات را در پی داشت و او انتظار شرایط بهتری را در نظر داشت.

مهم ترین دلیلی که برانکو به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد، همین روند مذاکراتی بود که به شکلی عجیب انجام شد.

  طبق آنچه خبرنگار فارس مطلع شده چند روز پیش در هیات مدیره پرسپولیس مصوب شد که برای حضور برانکو در این تیم، به محض روشن شدن وضعیت یحیی گل محمدی، مذاکره مستقیم با سرمربی اسبق پرسپولیس انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 راه مهم برای باز ماندن پنجره مذاکره پرسپولیس با برانکو

2 راه مهم برای باز ماندن پنجره مذاکره پرسپولیس با برانکو