مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:302024-01-03سياسي

ذوالنوری: جنایت تروریستی کرمان یقینا بی جواب نخواهد ماند


جنایت تروریستی کرمان یقینا بی جواب نخواهد ماند، اما جمهوری اسلامی حق خود را محفوظ می داند زمان، مکان، نوع و شیوه انتقام را خودش تعیین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت مردم کرمان در مراسم سیدالشهدای مدافع حرم شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به جنس کار که اقدام تروریستی غیرانتحاری بوده است، به نظر می آید جنس کار، اسراییلی و از اقدامات رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی شدیدا از شهید سلیمانی آسیب دیده و مقاومت مردم غزه و بیداری اسلامی را نتیجه اقدامات حاج قاسم سلیمانی می داند.

این رژیم یکپارچگی ملت های مسلمان و حتی هم سویی ملت های غیرمسلمان در محکوم کردن این رژیم و همدردی با مردم فلسطین را نتیجه نقش شهید سلیمانی می داند.

وی ادامه داد: دلیل اول برای خلق چنین حادثه شیطانی این است که رژیم صهیونیستی شهید قاسم سلیمانی را برای خودش خطرناک تر از سردار سلیمانی زنده می داند و به طور قطع کسانی که در مراسم شهید سلیمانی شرکت می کنند، کف اعتقادشان نفرت و انزجار از رژیم صهیونیستی است، لذا همه این افراد دشمن رژیم صهیونیستی بودند و اسراییل خود را مجاز به کشتار این افراد می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: جنایت تروریستی کرمان یقینا بی جواب نخواهد ماند

ذوالنوری: جنایت تروریستی کرمان یقینا بی جواب نخواهد ماند