مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:452024-01-11سياسي

دوره سیزدهم «چند شب» آغاز شد/ این سکوت دیدنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از امور رسانه ای پروژه موسیقایی «چند شب»، سیزدهمین دوره از پروژه موسیقایی «چند شب» شامگاه روز چهارشنبه بیستم دی بعد از چهار سال وقفه در برگزاری این رویداد، - دوره سیزدهم پروژه موسیقایی چند شب شامگاه روز چهارشنبه بیستم دی با هنرنمایی تعدادی از نوازندگان مطرح و شناخته شده موسیقی ایرانی در تالار رودکی تهران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از امور رسانه ای پروژه موسیقایی چند شب ، سیزدهمین دوره از پروژه موسیقایی چند شب شامگاه روز چهارشنبه بیستم دی بعد از چهار سال وقفه در برگزاری این رویداد، با حضور تعدادی از نوازندگان مطرح و شناخته شده موسیقی ایرانی و استقبال خوب مخاطبان این حوزه موسیقایی، در تالار رودکی تهران آغاز شد.

مجموعه کنسرت های چند شب به مدیریت افشین معصومی از تیر سال 1396 با هدف یادآوری ریشه های اصلی موسیقی در دوره های مختلف طراحی و برگزار شده که در هر دوره به یک، 2 یا چند ساز از حوزه موسیقی ایرانی، کلاسیک و نواحی و بخش های دیگری از گونه های موسیقی پرداخته می شود.

در شب اول فصل سیزدهم این رویداد موسیقایی که طی روز های بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم دی 1402 در قالب پروژه چند شب موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، ابتدا بهمن فریادرس نوازنده کمانچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره سیزدهم «چند شب» آغاز شد/ این سکوت دیدنی است

دوره سیزدهم «چند شب» آغاز شد/ این سکوت دیدنی است