مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:402024-01-02بين الملل

حمله سایبری به اداره های آب در آمریکا به دلیل استفاده از تجهیزات اسراییلی


حمله سایبری به اداره های آب در آمریکا به دلیل استفاده از تجهیزات اسراییلی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره آب شهر کوچک آلیکوییپا واقع در ایالت پنسیلوانیا را احتمالاً بتوان کوچکترین قربانی مجموعه ای از حملات سایبری به شرکت های فعال درزمینه خدمات آبرسانی در آمریکا نامگذاری کرد.

این اداره هیچ گاه مجبور نبوده برای محافظت از سیستم های خود در برابر حملات سایبری به کمک های بیرونی متوسل شود.

وبگاه شبکه خبری فا کس نیوز و دیگر رسانه های آمریکا گزارش داده اند این اداره یکی از چند تشکیلات فعال در زمینه خدمات آب در آمریکا است که در روزهای گذشته در معرض حملات سایبری قرار گرفته اند.

مقام های فدرال در آمریکا مدعی شده اند که این حملات از سوی هکرهای مرتبط با ایران هدایت می شوند که به یک قطعه تجهیزات به خاطر اینکه ساخت اسراییل است حمله می کنند.

متیو موتز، رییس اداره ای که مسئولیت مدیریت خدمات آب و فاضلاب را برای ساکنان 22 هزار نفری منطقه آلیکوییپا به عهده دارد به فاکس نیوز گفت: اگر به من می گفتند که اسم 10 مشکل که ممکن است برای اداره آب شما پیش بیاید را فهرست کن، هیچ وقت این مورد یکی از آنها قرار نمی گرفت.

هکرها بعد از هک یک دستگاه یونیتریکس پیامی به جا گذاشته اند که می گوید: هر تجهیزاتی که در اسراییل ساخته شود برای انتقام جویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری به اداره های آب در آمریکا به دلیل استفاده از تجهیزات اسراییلی

حمله سایبری به اداره های آب در آمریکا به دلیل استفاده از تجهیزات اسراییلی