مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:452023-12-25اقتصادي

7.2 درصد از جوانان کردستان با مدرک های مختلف مشغول به کار شده اند


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان، گفت: اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی از اولویت های وزارت کار و از مهم ترین مطالبات مردمی است گفت:در سالجاری یک هزار 350 نفر با 7.

- ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان، گفت: اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی از اولویت های وزارت کار و از مهم ترین مطالبات مردمی است گفت:در سالجاری یک هزار 350 نفر با 7.

2 درصد از جوانان استان کردستان با مدرک های مختلف مشغول به کار شده اند.

فرزاد پیشکاری، امروز در سومین جلسه بررسی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی استان، با بیان اینکه وزارت کار اهتمام جدی در بحث اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی دارد، اظهارکرد: دولت در بحث سیاست های تشویقی بازار کار فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله طرح کارورزی، یارانه دستمزد و مشوق های بیمه ای مسیر مناسبی برای همه جویندگان کار و کارفرمایان فراهم کرده که این اداره کل نیز با توجه به ظرفیت های استان کردستان از جمله جوانان خلاق و نخبه از این ظرفیت ها در راستای توسعه اشتغالزایی در منطقه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی، با بیان اینکه در طرح کارورزی تاکنون 480 کارگاه و واحد پذیرنده 650 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی را مشغول به کار کرده است، افزود: در طرح مشوق های بیمه ای 65 کارگاه با 115 نفر و در طرح یارانه دستمزد 678 کارگاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7.2 درصد از جوانان کردستان با مدرک های مختلف مشغول به کار شده اند

7.2 درصد از جوانان کردستان با مدرک های مختلف مشغول به کار شده اند